sobota, 23 lutego 2013

Hello!

W związkami z tym, dopiero zaczynam to wypadałoby sie przywitać, wiec to robię :)
Jakis czas temu przyszło mi do głowy, ze moze zacznę spisywać swoje myśli na blogu. Trudno powiedzieć co z tego wyjdzie, ale moze chociaż cześć moich zapiskow spotka sie z jakimkolwiek zainteresowaniem. Nie bedzie to typowy blog o gotowaniu lub modzie, ale bardziej zbiór luznych przemyśleń i wydarzeń z dnia codziennego. Nie jestem mistrzynią słowa pisanego, wiec chyba mozna mi wybaczyć drobne błędy rowniez te gramatyczne, literowki, itp ;)
I muszę wspimniec o bardzo istotnej kwestii: JESTEM MAMA cudownego 6-miesięcznego chlopczyka. Przedstawiam mojego synka:

3 komentarze:

  1. Witamy w blogowym świecie:) Czekam na kolejny wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja również czekam na kolejne wpisy!! A synek śliczny :)) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Mam nadzieje, ze uda mi sie stworzyć coś fajnego;)

    OdpowiedzUsuń