wtorek, 5 marca 2013

Jedzonko

Czy każda mamusia jest tak zafascynowana tym jak jej dziecko je i poznaje nowe potrawy?
Nie jestem specjalistka od dziecięcego jedzeni, gotowania itp, ale uwielbiam patrzeć jak moje dziecko je coś nowego i mu smakuje. Mieliśmy doczekać do 6 miesiąca ze stałymi pokarmami, ale mojemu maluchowi przestało wystarczyć mleko z piersi i mało przybieral na wadze. Musze przyznac, ze stoczyłam ,,walke" z własnymi rodzicami, bo ,,kiedys było inaczej", ale jestem uparciuch i postawiłam ba jakis czas na swoim.
Zaczęliśmy od kaszel, które A. uwielbia i z krzykiem domaga sie kolejnej łyżeczki. Niestety na tym skończyło sie na jakiś czas zadowolenie podczas jedzenia, ponieważ moj mały nie przepada
niestety za warzywami, ale poszukaliśmy troche i w końcu znaleźliśmy to co mu pasuje. Ciasteczek itp wolala bym uniknać, ale już teraz widze, że A. to mały łasuch, bo juz teraz woli to co słodkie;) Zobaczymy tez jak uda nam sie pozostać przy karmieniu piersia, bo własnie wychodza mu kolejne ząbki i wszystko wskazuje na to, że w wieku 7 mięsiecy A. będzie posiadaczem 6! ostrych jak brzytwa ząbkow. Do tej pory pamiętam jak bolało, gdy mu wyrosły dwa pierwsze kieły (tydzień przed skończonymi 4 miesiącami) i przyznaje sie, ze ryczałam z bólu. Zobaczymy jak sie uda jeszcze troche wytrzymać to bedzie fajnie, a jak nie trudno...










3 komentarze:

  1. ijeeeeeeee znalazlam was i to calkiem prze przypadek :)))))) poloubilas jeden z blogow na ktorym wlasnie bylam i auwazylam zdjecie a. w miniaturce haha ale zbieg okolicznosci pozdrawamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wcina aż mu się uszy trzęsą:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zajada :) Niech od małego uczy się samodzielnie jeść. Mój synek szybko zaczął i szybko się nauczył samodzielnego jedzenia :) Teraz ma już 16mc i szama samodzielnie :) Wiadomo bałąganu przy tym nie miara :)

    Pozdrawiam.

    Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)

    http://www.timeforus-momandson.blogspot.com/2013/04/ogaszam-konkurs-z-jelp.html

    OdpowiedzUsuń